ATS Automaten Totaal Service

FAQ

Hier staan de meest gestelde vragen door onze bezoekers en klanten.

Inloggen en registreren

Wat zijn de voordelen van een account?

Zodra u van ons toegang heeft tot een account kunt u de prijzen, per product zien, die wij aan u berekenen.
Tevens kunt u in uw account betstellingen plaatsen, uw bestelling volgen en uw facturen inzien en/of downloaden.  

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Via de link Wachtwoord vergeten? in het inlogportaal van onze site kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. U ontvangt via deze link een email op het opgegeven emailadres zodat u opnieuw toegang kunt krijgen tot uw eigen gebruikersportaal. 

Lukt het niet? 
Neem gerust contact met ons op via telefoonnummer 0183-44 97 55.

Kan ik mijn account verwijderen?

Wanneer u uw account wilt verwijderen kunt u ons daar per mail van op de hoogte brengen. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw account niet meer zichtbaar is en uw gegevens worden verwijderd.

Kan ik mijn vorige orders inzien?

Via uw account kunt u onder het kopje 'bestellingen' al uw eerdere bestellingen inzien.

Voor een herhaal bestelling of het opnieuw bestellen van één product kunt u uw bestellingdetails openen en herhaal/opnieuw bestellen aanklikken.

Bestellen retourneren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

U kunt in overleg met ons te alle tijden uw bestelling wijzigen of annuleren. Neem hiervoor telefonisch of via mail contact met ons op.

LET OP! Sommige producten worden speciaal besteld en kunnen dus niet retour na levering. U vindt deze melding bij het product dat dit betreft.

Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?

Heeft u een vraag over een product? U kunt ons dan altijd bellen. Wij staan u dan graag persoonlijk te woord.

Een mailtje sturen kan natuurlijk ook.

Hoe herhaal ik een bestelling?

Voor een herhaal bestelling of het opnieuw bestellen van één product kunt u in uw persoonlijke account herhaal/opnieuw bestellen aanklikken. 

Betalen en facturen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?

U kunt uw bestelling direct afrekenen in onze webshop. 

Nieuwe klanten zullen wij te alle tijden vragen de eerste door hen bestelde producten direct af te rekenen.

Wilt u liever op factuur en/of via automatische incasso uw bestelling voldoen? Neem dan contact met ons op. Wij zullen uw account in dit geval openstellen voor achteraf betalen [14 dgn].

Ontvang ik een factuur met apart vermelden BTW?

Op uw factuur staan alle door ons geleverde producten vermeld met de bijbehorende prijs excl. Btw.
Onder aan de factuur vindt u een duidelijke uitsplitsing van de berekende Btw.

Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?

Zodra de bestelling aan u is geleverd ontvangt u van ons een digitale factuur op het emailadres wat u aan ons heeft doorgegeven. 
Via het inlogportaal van onze site is het achteraf altijd mogelijk de facturen in te zien en deze te downloaden.

Kan ik achteraf betalen?

Het is mogelijk om uw bestellingen op factuur en achteraf binnen 14 dagen na factuurdatum te betalen. Wilt u hiervan gebruik maken neem dan contact op met onze administratie via 0183-44 97 55 of stuur een mailtje met uw gegevens aan [email protected]

Heb je nog vragen?

We helpen je graag verder. Ons team met specialisten staat voor je klaar.
Heb je nog vragen?
Contact